Marketing online
Ce este marketingul online?
Marketingul online este practica de a folosi canalele web pentru a difuza un mesaj despre marca , produsele sau serviciile unei companii către clienții săi potențiali. Metodele și tehnicile utilizate pentru marketingul online includ e-mail, rețele sociale, publicitate grafică, optimizare pentru motoarele de căutare (SEO) , Google AdWords și multe altele. Obiectivul marketingului este de a ajunge la potențialii clienți prin canalele în care își petrec timpul citind, căutând, cumpărătând și socializând online.
Adoptarea pe scară largă a internetului pentru afaceri și uz personal a generat noi canale de publicitate și angajament de marketing, inclusiv cele menționate mai sus. Există, de asemenea, multe beneficii și provocări inerente marketingului online, care utilizează în principal medii digitale pentru a atrage, a implica și a converti vizitatorii virtuali în clienți.
Marketingul online diferă de marketingul tradițional, care în trecut a inclus medii precum reclame tipărite, panouri publicitare, televiziune și radio.
Înainte de apariția canalelor de marketing online, costul de comercializare a produselor sau serviciilor era adesea prohibitiv de scump și în mod tradițional dificil de măsurat. Gândiți-vă la campaniile publicitare TV naționale, care sunt măsurate prin focus grupuri de consumatori pentru a determina nivelurile de cunoaștere a mărcii . În mod tradițional, aceste metode nu sunt potrivite pentru experimentarea controlată . Astăzi, oricine are o afacere online (precum și majoritatea afacerilor offline) poate participa la marketing online prin crearea unui site web și construirea de campanii de achiziție de clienți la un cost mic sau deloc. Aceste produse și servicii de marketing au, de asemenea, capacitatea de a experimenta optimizarea pentru a-și ajusta eficiența campaniilor și rentabilitatea investiției.